Новини‎ > ‎

Українська рекламна кампанія проти насильства над жінками була визнаною однією з найкращих у світі

Кампанія «Червона картка», ініційована як одна з форм «неінфраструктурної» підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу УЄФА Євро-2012, увійшла до списку лауреатів щорічного конкурсу найкращих світових комунікаційних кампаній проти насильства над жінками. Конкурс вдруге проводить Глобальний Фонд Ейвон для жінок. Цього разу вручення відзнак переможцям, якими, окрім України, стали представники з Пакистану, Перу, Танзанії та Непалу завдяки своїм креативним рішенням із закликом про подолання насильства, відбулося під час 57 Комісії зі становища жінок в ООН у Нью-Йорку.

     Нагорода, яку вручала українським делегатам Посол Фонду Ейвон акторка Сальма Хайек, нарешті приїхала в Україну і потрапила до своїх власників, а саме – творців кампанії «Червона картка»: Міністерства молоді та спорту України, Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та громадської організації «Ла Страда-Україна». Урочиста церемонія передачі престижної відзнаки відбулася у рамках міжнародної конференції «Надання допомоги постраждалим від насильства: надбання, проблеми, перспективи». Передала нагороду лауреатам генеральний директор компанії Avon в Україні Олена Старкова.

     «Мені дуже приємно розділити з усіма таку чудову новину, що успіхи України у сфері проведення інформаційних кампаній проти насильства відзначені на глобальному рівні, - поділилася директорка українського підрозділу компанії Avon Олена СТАРКОВА. – Загалом свої проекти подали 119 організацій з 46 країн. З них експерти другого щорічного конкурсу Avon Communication Awards 2013 вибрали найкращі інформаційні кампанії - серед 5 переможців був український проект під назвою «Червона картка». Кампанію відзначили за найкращий приклад співпраці між громадською, міжнародної організаціями та українським урядом».

     Відзнаку з рук Олени Старкової отримали провідні актори у створенні кампанії. Перший заступник Міністра молоді та спорту України, який від першого дня був головою оргкомітету кампанії «Червона картка» Сергій ГЛУЩЕНКО розповів: «Говорити коротко і зрозуміло – саме цей принцип ми поклали в основу кампанії «Червона картка». Відомі обличчя, які викликають довіру та симпатію серед українців (на щастя, ще залишилися і такі) та простий символ – футбольна червона картка, довершили повідомлення. Тепер ми не абсолютно переконані, що ця ініціатива має право на продовження».

      "Ми вдячні за визнання роботи, яка допомагає вплинути на державну політику та змінити ставлення у суспільстві щодо неприпустимості насильства проти жінок і дітей в Україні. Ми дякуємо всім партнерам, які підтримали кампанію «Червона картка». ЮНІСЕФ готовий співпрацювати і підтримувати ініціативи задля досягнення змін в інтересах дітей та родин", - підкреслила Юкіе МОКУО, голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні, отримавши відзнаку.

     «Соціальна реклама - це прояв доброї волі суспільства, його свідомої та рішучої позиції щодо соціально значущих цінностей, - сказала президентка Центру «Ла Страда-Україна» Катерина ЛЕВЧЕНКО. – Надзвичайно важливо, коли проблеми, що побутують в суспільстві, візуалізуються і паралельно надається інформація про доступні послуги для тих, хто має безпосередній досвід перебування у різних кризових ситуаціях порушення прав людини. На «гарячі лінії» нашої організації регулярно надходять дзвінки від людей, які дізналися про номер для консультації з носіїв зовнішньої реклами і це реально стало їм у нагоді».

     Українська «Червона картка» стала інформаційною складовою всеукраїнського соціального проекту «Давай разом!», ідея та значна частина реалізації якого ввійшли до активу Міністерства молоді та спорту України і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Розробка розпочалася наприкінці 2010 року за участю найпотужніших міжнародних і громадських організацій, які працюють у нашій державі, найактивнішим партнером від третього сектору став Центр «Ла Страда-Україна». Номери Національних «гарячих ліній» з питань насильства в сім’ї, торгівлі людьми і дискримінації, які функціонують в організації та частково підтримуються програмою «Скажімо НІ домашньому насильству», стали частиною кампанії як спосіб спробувати вирішити проблеми, на яких наголошувалось.

     Усі 425 інформаційні проекти із 46 країн світу можна побачити на спеціальному сайті Communications X-Change  http://xchange.futureswithoutviolence.org/ Communications X-Change, цифрова глобальна бібліотека, що фінансується Фондом Avon для жінок, дозволяє організаціям і поборникам з домашнім насильством по всьому світу знаходити, спільно використовувати і вчитися на прикладі кращих комунікації матеріалів, присвячених викоріненню насильства щодо жінок і дітей. Онлайн-бібліотека є безкоштовною і постійно поповнюється.

 

     Організатори конференції: Програма «Скажімо НІ домашньому насильству» компанії Avon, Міністерство соціальної політики України, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна».
Comments